Branding DTP Social media Strony internetowe
Frytki Belgijskie w Krakowie
Wyzwanie
Przedstawienie oryginalnych belgijskich frytek i ich tradycyjnej receptury na pozór wydaje się bardzo proste. Projekty graficzne muszą być jednak charakterystyczne i rozpoznawalne, ponieważ konkurencja w branży gastronomicznej jest bardzo duża. Logo przedstawiające rożek wypełniony po brzegi grubo ciosanymi frytkami rozpoczęło swoją przygodę w Krakowie, jednak szybko rozeszło się po Polsce skradając serca smakoszy w Warszawie, Łodzi, Trójmieście, Katowicach i Beskidach. We wszystkich tych lokalizacjach postawione zostały foodtrucki z przygotowanym obrandowaniem rozpoznawalnym dla danego miasta, ulotkami, menu, opakowaniami czy billboardami. Strona www spójnie podkreśla misję firmy, zaprasza do współpracy oraz pokazuje pełne menu. Zaprojektowana jest z myślą nie tylko o kliencie, ale także potencjalnym franczyzobiorcy. Wspólna praca polega także na opracowaniu pomysłów oraz grafik na media społecznościowe, katalogi oraz inne materiały drukowane.
Zakres prac
01.-
logotyp
02.-
identyfikacja wizualna
03.-
drukowane materiały promocyjne
04.-
opakowania
05.-
projekt strony internetowej
01.-
logotyp
02.-
Identyfikacja wizualna
03.-
Materiały promocyjne
04.-
Opakowania